Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, email, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Link do formularza reklamacyjnego

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Przesyłki wysłane za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą odbierane.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wojtex-Bis Marcin Filip
Lipowa 64
38-420 Korczyna
514074168

4. Postanowienia ogólne

  • Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wraz z wypełnionym protokołem. W przypadku, gdy weryfikacja reklamacji towaru wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź serwisu producenta towaru, termin do ustosunkowania się sklepu może ulec przedłużeniu o czym klient zostanie powiadomiony
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty wysłania reklamowanego towaru ponosi sklep. Jeżeli reklamacja będzie bezpodstawna, koszty ponownej wysyłki poniesie Klient lub odbierze reklamowany towar na własny koszt.
  • Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach np kolorów, nie mogą być podstawą reklamacji

 

Zwrot towaru

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres:

Wojtex-Bis Marcin Filip
Lipowa 64
38-420 Korczyna
514074168 

formularz zwrotu 

2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

3. Po weryfikacji otrzymanego produktu sklep dokona zwrotu gotówki na podany w formularzu nr konta bankowego w terminie do 7 dni roboczych.

4. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów eksploatacji.

5. Jeżeli zwrócony towar będzie nie komplety, będzie nosił ślady użytkowania, zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

6. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient. Przesyłki pobraniowe lub wysłane na koszt odbiorcy nie będą odbierane i zostaną zwrócone nadawcy

8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku towarów wykonanych na indywidualne życzenie Klienta, tj. tynków oraz farb barwionych na kolory wybrane przez Klienta oraz produktów na specjalne zamówienie.

  

W razie pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Telefon    514074168

email    wojtex@poczta.fm

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl